Maatregelen in verband met COVID-19/Corona-virus

Laatste update: 14 juli 2020

Fixami volgt de adviezen van de FOD Volksgezondheid, het RIVM (NL) en de regering op en heeft daarom extra maatregelen getroffen om de veiligheid en gezondheid van onze klanten, collega's en partners te waarborgen. Op deze pagina houden we je zo goed mogelijk op de hoogte van deze maatregelen en de gevolgen die dit heeft op onze dienstverlening.

Online bestellen

Bij Fixami kan je nog steeds online je bestelling plaatsen. Onze collega's in het magazijn verwerken, met extra maatregelen, je bestelling nog steeds zoals je van ons gewend bent. Zij doen er alles aan de bestellingen op tijd te versturen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan vragen we hiervoor je begrip.

Bezorging

We willen we je vragen rekening te houden met de voorzorgsmaatregelen die getroffen worden door onze logistieke partners. Ook kunnen er onverhoopt vertragingen ontstaan vanwege drukte.

Bekijk hier de actuele status over de voorzorgsmaatregelen bij PostNL
Bekijk hier de actuele status over de voorzorgsmaatregelen bij DHL (Engels)
Bekijk hier de actuele status over de voorzorgsmaatregelen bij Transmission
Bekijk hier de actuele status over de voorzorgsmaatregelen bij bpost

Showroom

Onze showroom in Tilburg is gewoon geopend. Ook hier hebben we extra maatregelen getroffen:

  • Er mogen maximaal 5 bezoekers tegelijk de winkel betreden.
  • Het is verplicht om een mandje te pakken bij het betreden van de winkel.
  • Ligt er geen mandje bij de ingang? Dan is het maximaal aantal bezoekers bereikt en vragen wij je vriendelijk om buiten of in de auto even te wachten totdat een andere bezoeker de winkel heeft verlaten.
  • Wij staan maximaal 1 persoon per order toe. Kom dus het liefst alleen naar de winkel, zodat er niemand buiten of in de auto hoeft te wachten.
  • Raak producten niet onnodig aan.
  • Houd ten minste 1,5 m afstand van elkaar, ook van onze medewerkers.
  • Onze medewerkers zien toe op naleving van bovenstaande regels. Volg alsjeblieft hun aanwijzingen.

Heb je verkoudheids- of griepverschijnselen, volg dan het advies van het RIVM en blijf thuis.

Klantenservice

Onze collega's van de klantenservice staan natuurlijk voor je klaar! Je kan ons zoals altijd bereiken via telefoon, livechat, facebook messenger en het contactformulier op onze klantenservice-pagina. Hier vind je ook een overzicht van meestgestelde vragen. Het is wel drukker dan normaal; het kan daarom langer duren voordat je reactie krijgt. Het kan voorkomen dat soms we de openingstijden van bepaalde contact-opties aan moeten passen om ervoor te zorgen dat iedereen geholpen wordt. We doen onze uiterste best je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Garanties

Omdat wij voor reparaties afhankelijk zijn van onze partners kan het voorkomen dat de reparatie van je garantie-product langer duurt dan je van ons gewend bent. We vragen hiervoor je begrip.